آقا کسریآقا کسری، تا این لحظه: 10 سال و 8 ماه و 7 روز سن داره

ツوروجـکــ مــآ دو نــفــرツ

بازی وبلاگی

1392/3/22 12:56
408 بازدید
اشتراک گذاری

از طرف شیدای عزیز، ما هم به این مسابقه دعوت شدیم

و سه دوست عزیزی که دعوتشون میکنم:

دلنوشته های یه مامان یهویی(نگار عزیز)

دلنوشته های یک مادر(مهسا عزیز)

اکثریت دعوت شدن، سومی رو نمیدونم

سوالات:

1.بزرگترین ترس زندگی شما ؟

از دست دادن عزیزانم

٢.اگر ٢٤ ساعت نامریی میشدی،چیکار میکردی؟

شاید مثل بقیه میرفتم فضولی، شاید هم دنبال همسری می رفتم ببینم کجاها میره

٣.اگر غول چراغ جادو توانایی برآورده کردن یک آرزوی ٥ الی ١٢ حرفی شما را داشته باشد،آن آرزو چیست؟

سلامتی پسرم

٤.از میان،اسب - پلنگ - سگ - گربه و عقاب کدامیک را دوست داری؟

اسب

٥.کارتون مورد علاقه دوران کودکی؟

بابا لنگ دراز و دوست دارم که الانم دوباره داره پخش میشه

تام و جری و چندتا دیگه کارتون هم دوست دارم که اسمشونو بلد نیستم

٦.در پختن چه غذایی تبحر ندارید؟

؟!

٧.اولین واکنش شما موقع عصبانیت؟

قیافه میگیرم و اخم میکنم

٨.با،مرغ - دریا - اورانیوم و خسته یک جمله بسازید؟

جمله سازیم زیاد خوب نیست. کلا از دبستان از جمله سازی خوشم نمیومد

٩.دوبیت شعر که خیلی دوستش دارید؟

شعرا و آهنگهایی که همسری برام میخونه رو دوست دارم که یکیش هم اینه:

الهی تب کنم شاید پرستارم تو باشی

طبیب حاذق این قلب بیمارم تو باشی

میدونی میشکنه این قلب من در کنج سینه

اگه بیدار بشم و بازم به بالینم نباشی...

١٠.اگر بخواهید با تونل زمان فقط به یک روز از زندگیتون در حال،گذشته و آینده سفر کنید،آن روز کدام است؟

شاید بیرون رفتنا و کارای یواشکی دوران نامزدی

شاید هم روزه زمینی شدن پسرکم که بی صبرانه منتظرشم

١١.شما چه رنگی هستید و چرا؟

سبز، کلا با سبز حال میکنم

بعضی وقتا هم آبی، به رنگ آسمون

١٢.اگه قرار باشه از ایران بروید،کدام کشور را برای زندگی انتخاب میکنید؟

کشورای زیادی هست که هم قشنگن و هم دوسشون دارم

ولی زندگی کردن تو اونجا رو دوست ندارم فقط برای تفریح چند روزه خوبن

همین جا سنگین و رنگین تو ایران میشینیم و زندگیمونو می کنیم

١٣.بهترین اس ام اس موجود در این باکس گوشیتون؟

از اونجای که هنوز 1 ماه از داشتن این گوشی میگذره

هنوز اس ام اسی که خیلی به دلم نشسته باشه ندارم

ولی چند تا از اس ام اس های متنی تبریک تولدمو دوست دارم

14.اگه قرار باشه سه نفر از آشناها رو امشب به مهمونی دعوت کنی،اون سه نفر چه کسانی هستند؟

مامانم اینا و مامان جونم اینا(شدن 2 تا دسته ی 3 تایی)

15.اگه قرار بود یه کلمه رو از لغت نامه ی زندگی حذف کنید،اون کلمه چی بود؟

دروغ و دورویی

16.کسی را که بخواهید ملاقات کنید؟

مامان جونم

17.اسم دیگه برای وبلاگتون انتخاب کنید؟

دلنوشته های یه مامان یهویی

(اسم وبلاگ آدرین کوچولو ه که خیلی اسم وبلاگشو دوست دارم و شاید یه روزی دزدیدمش)

از یه مامان یهوییش خیلی خوشم میاد

18.خودتون رو شبیه چه میوه ای میدونید؟

هندونه

19.سه خصوصیت اخلاقی بد شما؟

تو بعضی موارد اعصاب ندارم و زود قاطی میکنم

زود گریم میگیره و نمی تونم حرف دلمو اونجور که میخوام رو در رو بزنم

20.کاشکی...؟

یه خونه ی بزرگ برای خودمون داشتیم

یا اصلا

کاش چیزی به اسم کاش وجود نداشت

پسندها (0)
شما اولین مشوق باشید!

نظرات (0)