آقا کسریآقا کسری، تا این لحظه: 10 سال و 8 ماه و 14 روز سن داره

ツوروجـکــ مــآ دو نــفــرツ

ツ سیسمونی2 ツ

1391/11/26 14:53
488 بازدید
اشتراک گذاری

سلام یکی یدونه من

خوبی فسقلی؟

امروز صبح با مامان جون و خاله رفتیم تا برای وروجکم خرید کنیم

یه چند دست لباس سایز صفر و یک برات خریدیم عزیزم

خیلی دوسشون دارم، رنگش هم سبز ه و دیگه هیچی(تازگیا عاشق رنگ سبز شدم)

خاله هم برات یه جوراب خرید

اینم مکعبهای بازیت(اولین اسباب بازیی که برات خریدیم)

اینم عکس همه ی چیزایی که تا الان برات خریدیم

مبارکت باشه وروجکم

 زودی بیا پیش مامانی، دلم برای اون لحظه که بغلت میکنم پَرپَر میزنه

پ.ن1: لباساتو نشون بابایی دادیم و خیلی خوشش اومد

پ.ن2: بدون شرح

 

پسندها (0)
شما اولین مشوق باشید!

نظرات (25)

مامان عاطفه
12 بهمن 91 18:54
سلاااام.
مبارک وروجک کوچولو و مامان باباش باشه.
ایشالا به سلامتی بدنیا بیاد و با این لباسا عکس بندازه.


ایشالله
مامان امیــــــــرعلی(پســـــرک شیطـــون)
12 بهمن 91 20:17
وااااااااااااااااااااااااای عاشق او لباس سبز اولیه شدم خیلی نازه ...
مبارکش باشه ایشاءا... بسلامتی بپوشه عزیزدلم ...


مرسی عزیزم
قابلی نداره..
مامان ثمر
12 بهمن 91 22:58
فدای تو بشم گلم ثنا مرسیییییییی خاله جون که اومدی بهم سر زدی خوشحالم کردیییییییییییییی تند تند بیا دلم تنگت می شه ) باعث افتخاره عزیزم من با افتخار لینکتون کردم
مامان مانی
13 بهمن 91 2:17
ای جانم چه لباسای خوشملی ایشاا... به سلامتی به دنیا بیاد و با این لباسای ناناز عکس بندازه جیگرم راستی سیسمونی مانی جونم هم سبز بود
♥ مامان آینده ♥
13 بهمن 91 10:47
سلام عزیزم... ممنونم که اومدی.... به به چه لباسای قشنگی...... مبارک نی نی باشه.... انشالله صحیح و سالم بیاد و به سلامتی ازشون استفاده کنه...
کاکل زری یا نازپری
13 بهمن 91 13:15
سلام مامانی خوبی عزیزمممممممم ای جونممممممم چقدر نازندددددددد مبارکش باشه انشاالله اون لحظه ای که هردومون ارزوشو داریم زود تر برسه
شیدا
13 بهمن 91 14:42
دلت نخواد!!!!!خو تو بارداری نه شوهرت تا شیکمت جلو نیاد احساساتش فوران نمیکنه شوهر منم عاشق نی نیه،اصلا به خاطر اون نی نی دار شدیم!!!! با تهدید راضیم کرد
مامان امیــــــــرعلی(پســـــرک شیطـــون)
13 بهمن 91 17:12
عزیزم چندتا از عکس های امیرعلی رو گذاشتم تو وبم رمزداره برات خصوصی میفرستم... امیرعلی نسبت به من که زمان تولد 4 کیلو بودم خیلی ریز بود وزنش 2/900 بود ...
مامان ثمر
13 بهمن 91 20:17
به مامانی گفتم از این لباس خوشگلای دوست جونم برام بخره خاله مبارک دوست جونیم باشه من که منتظرشم که زود زود بیاد خاله من تهرانم هر وقت اومدی بیا پیشم
شیدا
13 بهمن 91 20:25
ویتامین دی و یسری ویتامین دیگه!!!!
زهرا (✿◠‿◠)
14 بهمن 91 8:51
مبارک باشه.... خیلی قشنگن! ان شاللا توو تنش ببینی اون لباس سبزه که خرگوش داره رو محمد صادقمم داشت... یادش بخیر..........چه کوچولو بود!!!
مامان آنی
14 بهمن 91 18:49
وای چه لباس های خوشدلی داری نی نی همشون مبارکت باشه نی نی وروجک
مامان محمد امين
15 بهمن 91 2:26
عزيزم مباركه ايشالله به سلامتي يه ني ني ناز بياري...وبتم خيلي شاده و انرژي ميده...اگه دوست داشتي تبادل لينك داشته باشيم
مامان امیــــــــرعلی(پســـــرک شیطـــون)
15 بهمن 91 10:20
عزیزم یادم رفت تیک خصوصی رو بزنم لطفا تأئید نکن ...


باشه
حالا گریه نکن عزیزم
مامان امیــــــــرعلی(پســـــرک شیطـــون)
15 بهمن 91 14:55
گلم خصوصی داری ...
مامان امیــــــــرعلی(پســـــرک شیطـــون)
15 بهمن 91 14:59
عزیزم شرمنده میشه ی بار دیگه اسم اون سی دی رو کامل بهم بگی امروز میخوام بدم آقای برادر برام بخـــره ... شـــرمنده ...
دخــــღـــلی شکلکــــــــــ . . . ღ
15 بهمن 91 16:44
ای جااااااااااااااااااااااااااانم.............. الان تو چقد کوشولویی خاله قربون این لباسای نیم نیم نیم وجبیت بشم ممنون خاله ای بهمون سر زدید
مامان امیــــــــرعلی(پســـــرک شیطـــون)
15 بهمن 91 20:53
مـــــرسی عزیز دلم ... لطف کردی ...
مامان راضیه
17 بهمن 91 17:50
مبارکت باشه عزیز دلم بعدا عکس بگیر با همین لباساش ازش برامون بذار ماروهم تو این همه زیبایی شریک کن
مامان ثمین
18 بهمن 91 0:59
سلام خاله جوووووووووونم مرسی که به وبلاگم اومدی ونظردادی مامانم کلی ذوق کرد نی نی کوچولوخوش بحالت عجب مامان خوش سلیقه ای داری لباسات خیلی خیلی خوشگلن مبارکت باشه
الناز(ممول)
20 بهمن 91 13:09
سلام عزیز دلم مبارکش باشه چه وسایل خوشگلی براش خریدی ایشالا به سلامتی ازشون استفاده کنه
مامان سارا
10 فروردین 92 11:47
واااااااااااااااای چه خوشگلن همشون ، مبارکش باشه ، ایشاا... روزی بشه که بپوشه این لباسای نازو
شقایق
13 خرداد 92 1:11
عزیزممممم مبارکش باشه وروجک خوش تیپ منههههه
مهسا زن داییه باران کوچولو
20 خرداد 92 17:39
مبارکش باشه.چه لباسای نازیـــــــــی