آقا کسریآقا کسری، تا این لحظه: 10 سال و 8 ماه و 9 روز سن داره

ツوروجـکــ مــآ دو نــفــرツ

سونو 3D و صدای قلب وروجکم+ سیسمونی 4

1391/11/26 14:54
762 بازدید
اشتراک گذاری

سلام وروجکم!

دیروز عصر نوبت سونو سه بعدی داشتم و با مامان جون رفتیم

خیلی خوشحال بودم که می تونم ببینمت

من یه جور دیگه تصورت میکردم

فکر میکردم حالا که میرم سونو درست همه چی پیداست و می تونم ببینمت

زهی خیال باطل

من مانیتور دکتر و نمیدیدم درست ولی دکتر دو بار برام چرخوند تا ببینمت

چیزه زیادی سر در نیاوردم از عکس

دیروز برای اولین بار صدای قلبت و شنیدم و همون جا کلی قربون صدقت رفتم

خیلی حس قشنگی بود و دوسش داشتم

مامانی خیلی دوست داره و همه زندگیشی(+بابایی)

دکتر همه چی رو بررسی کرد و گفت همه چی رو به راهه و نینی سالمه

خدایا شکرت

تاریخ به دنیا اومدن و 92.6.9 اعلام کرد

قد نی نی 4.5 سانتی متر

و سن نی نی هم 11 هفته و 2 روز

دوست دارم فسقلی

بعد که کارمون تموم شد

رفتیم برات دوتا جوراب خریدیم

دست مامان جونی درد نکنه

دیروز روز خیلی خوبی بود

و اما امروز بعد از بیدار شدن و صبحانه خوردن

از خونه زدیم بیرون و رفتیم ده بالا

همه چی تقریبا خوب پیش رفت

ولی الان که دارم برات می نویسم دلم خیلی گرفته

بیخیال چیزه مهمی نیست

پ.ن1: دیشب خواب میدیدم نی نیمونو برده بودم حموم

پ.ن2: بدون شرح های من

 بعدا نوشتم:

من فکر میکردم دست و پا و همه چی درست مشخصه مثل اون عکسه که کنار صفحه وب زدم!

ولی اینجور نبود

پسندها (0)
شما اولین مشوق باشید!

نظرات (33)

شیدا
22 بهمن 91 20:13
مبارکه
عکس که واضحه عزیزم
نی نی منم 14 شهریور دنیا میاد



پس با هم تفاوتی نداریم
انشالله هر دوشون صحیح و سالم به دنیا بیان
منظورم این بود که من فکر میکردم دست و پا و همه چیش و می بینم
مثل عکس کنار صفحه که گذاشتم
مامان مینا
22 بهمن 91 20:23
خدارو شکر,هنوز خیلی کوچیکه انشاالله دفعه بعد که بری سونو کامل می بینیش
مامان راضیه
22 بهمن 91 22:45
مبارک باشه عزیزم حالا نی نی کوچولو انتظار زیادیه اگه بخوای خیلی کامل ببینیش دوماه دیگه بری خیلی بهتر پیداست بعدشم چون بزرگ میشه دیگه پیدا نیست چیز خاصی باز نمی تونی ببینی کیانم شهریوری شد 29 ام نی نی هامون تو یه ماه به دنیا اومدن بازم تفاهم نی نی وناز ناز کن عزیزم
مامان ثمین
23 بهمن 91 3:33
سلام عزیزم مبارکه چقدرلحظه های قشنگیه تاآخرعمرت اولین طنین زیبای قلب نی نی توگوشت نجوامیکنه خاله جون زودزودبزرگ شوتامامانی ببینه نفس شو
مامان ثمر
23 بهمن 91 11:43
وای وای قربونه دوست کوچولوی خودمممممممم برم هورااااااااا بالاخره دوستمو دیدم خالهههههههههه قربونت برم مبارک باشه عزیزم کوچولو عکسش کاملا واضحه صبر داشته باش
مامان ثمر
23 بهمن 91 11:44
راستیییییییی خاله جونم یاد رفت مرسی از اینکه منو به مسابقه دعوت کردییییییییییییییی دوست دارمممممممممم


خواهش عزیزم
مامان امیــــــــرعلی(پســـــرک شیطـــون)
23 بهمن 91 19:46
عــــــزیزم گوش دادن به زیباترین آهنگــــ دنبا بالاخـــــــــره نصیبت شـــد ... نبینم دلت گـــــــرفته باشه عزیزدلم ... گلم خصوصی...
خاله مهدیه
23 بهمن 91 23:00
واے مامااااااااااااااااااااااااااااااان بی صبرانه منتظرم تا بدنیا بیاد الهی بگردم من عاشق نی نی هستممممم وایییییییییییییییییییییییییییییییییییییی
هدی(مامان نی نی)
23 بهمن 91 23:38
مبارکه لینکتون کردم
مامان اتنا
24 بهمن 91 11:20
سلام گل خانوم ایشالله به سلامتی یاسی جونم قشنگ معلومه نی نی .دفعه های بعدی واضح تر میشه قربون اون قد وبالاش بشم من .چه جورابای نازی دلت براچی گرفته جیگرم نداشتیما غصه ودلتنگی تعطیل .
مامان محمد امين
24 بهمن 91 11:27
عجله نكن عزيزم ... ايشالا اون شكلي هم ميشه ني نيت ... مواظب خودت و ني ني باش
مامان دوقلوها(حسین_حسام)
24 بهمن 91 12:03
سلام عزیز دلم الهی من قربونت برم عزیزم وای چه کوچولو هست عزیزم جوراباتم مبارکه نانازی
tahmin
24 بهمن 91 13:13
الهام مامان آوینا
24 بهمن 91 14:08
سلام مهناز جون... دل گرفتن تو بارداری شایع هست زیاد نگان نباش........ بابا یه شبه میخوااااااااااااااای بزرگش کنی نی نی را..اسه اسه..... ولی من وقتی تو هفته 13 الی 14 یا شایدم 12 دقیقا تو ذهنم نیس رفتم سونوی ان تی کامل بزرگ کرد تصویرش را و همه جاش معلوم بود..میگم اون یه سونو تخصصی هست و برای تشخیص بیماریهای ژنتیکی و ...... اکثر دکتر ها می خوان که این سونو را بری نمی دونم دکتر شما هم بخواد یا نه ... اون موقع که من رفتم 186 هزار تومن بود.. یه سونو با یه ازمایشه....چقدر لباساش قشنگه....... دقیقا حس زیبای من تو بارداریم که می خواستم لباساش را تند تند تو تنش ببینم...به یکی از دوستام این جمله را می گفتم دوستم خیلی بی احساس بود گفت بابا صبرکن انقدر لباس تنش کنی و ربیاری که خودت خسته بشی... ولی حس زیبایی این حس... انشاا... سال دیگه شما هم اینموقع لباس های زیادی را به تنش دیدی و دراوردی...
مامان مريم
24 بهمن 91 14:53
چشمت روشن عزيزم خدا كوچولوي ٤ سانتيت رو واست نگه داره
کاکل زری یا نازپری
24 بهمن 91 16:44
اخیییییییییییییی نازیییییییییییی فرشته کوچولو رو ببین چه ارامشی داره سعی کن از این لحظات تا می تونی انرژی مثبت بگیری خانومی
کاکل زری یا نازپری
24 بهمن 91 16:44
راستی یه نظر خصوصی
مامان کنجد
25 بهمن 91 8:50
منم به تازگی متوجه بارداریم شدم با اجازه لینکت کردم خوشحال میشم بهم سر بزنی
مامان علی خوشتیپ
25 بهمن 91 11:57
سلام عزیزم خیلی خوشحال شدم به نی نی وبلاگ اومدی.خوش اومدی ایشاالله نی نی نازنینت به سلامتی بیاد در آغوشت
نگاری
25 بهمن 91 13:39
اخیییی مامانی حالا گنده می شی می بینیش همه بار اول یه همچین چیزی از نینیشون می بینن عزیزم امیدوارم صحیح و سلامت به دنیا بیاد
مامان اتنا
25 بهمن 91 22:51
سلام تو نی نی گپ چراغت روشن بود اومدم .اما ج ندادی


سلام عزیزم
دیر فهمیدم
وقتی دیدم رفته بودی
مامان امیــــــــرعلی(پســـــرک شیطـــون)
26 بهمن 91 10:35
گلم تو وبم جوابت و دادم ... ممنون که اومدی ..
زهرا(✿◠‿◠)
26 بهمن 91 17:10
ای جونــــــــــــــــــــــــم... خوشگــــل مــــن! چقد ماه افتادی توو عکسه خاله!!! هـــــــــــــــــــــــی! یادش بخیر!!! منم توو همین هفته 3 بعدی انجام دادم!!! cd شو هم از دکتر گرفتم و خلاصه ماه ها با اون cd دنیایی داشتم!!!
زهرا(✿◠‿◠)
26 بهمن 91 17:12
الهیــــــــــــــــــــی!
حموم نی نی خوش گذشــــت؟؟؟
حالا تا بیاد توو بغلت اینقد خوابشو می بینیییییی!!!


صبح بیدار شدم برای آقایی تعریف کردم که بچه بردم حموم کلی بهم خندید
زهرا(✿◠‿◠)
26 بهمن 91 17:12
چن وخ سیستمم خراب بود نت نبودم! جریان مسابقه هه چیه؟؟؟
اسما
29 بهمن 91 9:25
سلام عزیزم آره موافقم با تبادل لینک خیل وبلاگت خوشکله خیلی خوبه از حالا داری لباس میخری براش منم امروز قصد دارم برم و بخرم اگه خدا بخواد
مامانی کسرا
29 بهمن 91 18:48
انشالله به سلامتی بدنیا بیاد
مامانی کسرا
29 بهمن 91 18:49
نمیتونم نظر بذارم
مامانی کسرا
29 بهمن 91 18:50
الان شد انشالله به سلامتی به دنیا بیاد
ماماني كسرا
29 بهمن 91 22:43
ما سوئد زندگي ميكنيم فردا داريم ميايم ايران دعا كنيد كسرا تو هواپيما اذيتم نكنه!


انشالله که این وروجک آروم یه جا میشینه
مامان آنی
7 اسفند 91 16:49
عجله نکن مامانییییی زودی بزرگ میشه این فسقلی راستی مثل اینکه من خیلی وقته سر نزده بودم کلی مطلب با رمز گذاشتی
مامان حسنا
13 اسفند 91 17:02
عزیزم خوشحال میشم به وب منم بیا یو اگه دوس داشتی با هم تبادل لیتک کنیم
مامان حسنا
13 اسفند 91 17:03
راستی یادم رفت بگم تو اینترنت واسه سونو 3 بعدی سرچ کن میگن خطر داره