آقا کسریآقا کسری، تا این لحظه: 10 سال و 8 ماه و 14 روز سن داره

ツوروجـکــ مــآ دو نــفــرツ

ツ سیسمونی ツ3

1391/11/26 14:53
311 بازدید
اشتراک گذاری

سلام کوچولوی مامان

خوبی وروجکم؟

امروز عصر با مامان جون و خاله رفتیم یه چند دست لباس برات خریدیم

کِی میشه به دنیا بیای و اینا رو تو تنت ببینم عزیزم

این شلوارهای لباسهایی هست که تو پست قبلی عکسشو گذاشته بودم

اینا هم سایز 3 هستن

اینم یه دست دیگه که ترکیب رنگ این لباساتو خیلی دوست دارم

اینم یه عکس کلی از خریدهای امروز برای وروجکم

مبارکت باشه یکی یه دونه خونه ی ما

زودی بیا پیشمون

و اما بدون شرح این پست

بعدا نوشتم:

پنجشنبه 91.11.19 رفتیم خونه مامان بزرگ(مامان بابا) و بهشون گفتیم دارن نوه دار میشن

و همه کلی ذوق کردن و خوشحال شدن و از نوه اول و شیرینیش حرف زدن

پسندها (0)
شما اولین مشوق باشید!

نظرات (26)

مامان امیــــــــرعلی(پســـــرک شیطـــون)
18 بهمن 91 21:24
عزیز دلــــــــــم مبارکــــــــه ... آپم مامانی ...
مامان مريم
18 بهمن 91 21:25
واي چه لباساي خوشملي مباركش باشه ماماني نمي دونستم شما اينقدر دوري با كمال ميل من هم شما رو لينك ميكنم
مامان مینا
18 بهمن 91 22:50
مبارکههههههههههه.چه گوگولین. مامانی جون حواسم نشد نظرتو حذف کردم.خوشحال شدم منم شمارو لینک میکنم
مامان ثمین
19 بهمن 91 1:29
سلام خاله جون مرسی که به من سرزدی خاله چقدرلباسای نینیتون نازززززززززززززززززززززززه توروخدابازم بیا مرسی
مامان ثمین
19 بهمن 91 3:44
خاله من تو لینک دوستات نمی ذاری


لینک شدی عزیزم
شیدا
19 بهمن 91 9:39
مبالکه
کاکل زری یا نازپری
19 بهمن 91 10:00
مامانی بدو بیااااااااااااااا مساقبه دعوتت کردممممممممم
شیدا
19 بهمن 91 13:30
راستی رشتت چیه؟ اینا آزمایشای ژنتیک،برای ناهنجاری کزوموزومیه،خیلی مفیده.
شیدا
19 بهمن 91 13:33
منظورم برگ زردآلو بود،من کلا با چیزای شور میونه خوبی ندارم ولی خیلی به شیرینی گرایش دارم،فقط جلو خودم میگیرم که دیابت نگیرم
شیدا
19 بهمن 91 13:43
نه،کتابش راجعب چی هست؟
مامان اتنا
19 بهمن 91 14:08
سلام عزیزم در جواب سوال باید بگم :منم با نی نی وبلاگ از طریق دختر عموم اشنا شدم که برای برادر زاده هاش وب درست کرده بود.تو اینتر نت زیاد میچرخیدم حتی بلاگفا هم یه وب داشتم اما وقتی اینجا اومدم یه احساس ارامش بهم داد اخه همه چی از بچه ها بود فکر کردم معصومیت اینجا منو بیشتر اروم میکنه وهم یه دفتر خاطرات مجازی برای میوه زندگیم میشه .خدارو شکر تا الان هم عالی بوده .مخصوصا پیدا کردن دوستای مهربونی چون تو


مرسی عزیزم
خجالتمون نده
مامان اتنا
19 بهمن 91 14:09
منم باید این مطلبو تو وبم اشتراک بزارم یا نه چه کار باید بکنم یاسی جونم؟


عزیزم
تو وبت یه پست بزار و توضیح بده و 3 نفر و دعوت کن
مامان مریم
19 بهمن 91 14:36
سلام مامانی همین الان به وبلاگم سنجاق شدید
شیدا
19 بهمن 91 15:00
ممنون از رهنماییت
مامان راضیه
20 بهمن 91 1:15
وای وروجک مبارکت باشه ببین مامانی چق سلیقه ای داره چه لباسای خوشگلی برات خریدن مامانی ناقلا عروس بازی در آوردی دیربه مادرشوهرت گفتی ها شوخی کردم منم نی نیم 3ماهش بود که اعلام عمومی کردم
مامان ثمر
20 بهمن 91 19:38
وایییییییی که چه لباسای قشنگیی مبارکت باشههههههههه خاله جون
مامان ثمر
21 بهمن 91 12:45
خاله بیا وبم بیبین تو مسابقه شرکت کردممممممممم هوراااااااااااااااااااااااااااااااااااااااااااااااااااااااااااااا
مامان ناديا و نليا
21 بهمن 91 14:54
لباساي نو و كوچول موچول مبـــــــــــارك باشه
مامان مانی
21 بهمن 91 15:51
سلام به خانم خانما خوبی؟نی نی خوبه؟ وای وای وای چه لباسای خوشملی ایشاا... به خوبی خوشی به دنیا میاد و لباسای قشنگش رو میپوشه
تارا
21 بهمن 91 22:54
یعنی وروانی اون کیلیپ اولی شدم ایشاالله نی نی شما!!!!
مامان امیر محمد
21 بهمن 91 23:07
سلام مامانی خوبی ممنون که بهمون سر زدی.مبارک لباسای فسقلت فکرشوکن ی روزی خدای مهربون ی فرشته ناز بهت میده که این لباسا را تنش کنی ما وقتی سیسمونی خرید کرده بودیم از بس لباسارا باز کردم و بوسشون کردم تمام کثیف شده بود نی نی نیومده ی بار شستم بهرحال مبـــــارکـــــــــت باشه نی نی ناز
مامان و نی نی ها
22 بهمن 91 12:18
سلام دوست عزیز انشالله نی نی خشگلت به زودی به دنیا بیاد
مامان آنی
22 بهمن 91 16:28
به به چه لباس های خوشگلیای مبارکت باشه نی نی جونی
خاله مهدیه
23 بهمن 91 23:03
وایییییییییییییییییییییییییییییییییییییییییییییی
بگردم الهیییییییییییییییییییییییییییییییییییییییی
چه لباسای نازی داره خوشم اومده وای خدا


ممنون خاله جون
مامان اتنا
24 بهمن 91 11:22
واقعا راست میگن نوه اول شیرینه
م(خط خطی خوانا)
28 بهمن 91 19:42
ای جوووووووووووووووووووووووووونم