آقا کسریآقا کسری، تا این لحظه: 10 سال و 8 ماه و 19 روز سن داره

ツوروجـکــ مــآ دو نــفــرツ

90روز با هم بودن و ورود به هفته 13 هم

1391/12/2 20:37
439 بازدید
اشتراک گذاری

سلام وروجک کوچولوم

خوبی عزیزم؟

90 روز از با هم بودنمون می گذره

و من به داشتن تو افتخار می کنم

190 روز هم مونده که انشالله اون هم به خوبی می گذره و میای تو بغلم و میشیم یه خانواده 3 نفره

چیزی به عید نوروز نمونده و کم کم داره بوی بهار میاد

و هوا هم نسبتا خوب شده

این آخرین عید دو نفره من و باباست

چه زود روزها گذشت

وقتی بهش فکر می کنم باورم نمیشه دارم مادر میشم

الان تو بدنم دو تا قلب داره میزنه

الان فقط ماله منی و من حِست می کنم

و این بهترین حس دنیاست

منتظرتم فرشته کوچولوی من

خیلی دوست دارم کوچولوی 5 سانتی من

پسندها (0)
شما اولین مشوق باشید!

نظرات (20)

معصومه
2 اسفند 91 21:12
اخی عزیزم..ان شاالله باقیشم به سلامتی طی میشه و وروجک صحیح و سالم میاد بغلت عزیزم
مامان دینا
3 اسفند 91 13:56
سلام دوست گلم بهترینها رو برا شما و مسافر کوچولو آرزو میکنم
مامان امیر محمد
3 اسفند 91 19:51
سلام مامانی اره واقعا روزا خیل تند تند داره میگذره دیگه چیزی نمونده تا نی نی نازت بیا کم پیدی شدی به ما هم سربزن
مامان مانی
4 اسفند 91 2:58
سلام یاسی جونم امیدوارم خوب باشم حس خیلی قشنگیه گلم
مامان اتنا
4 اسفند 91 12:29
اشتباه نکن این اولین عید 3 نفره شما هم هست .ایشالله مامانی این کوچولوی 5 سانتی زود زود زمینی بشه ومونس شب وروزت باشه.
نیم وجبی
4 اسفند 91 18:20
سلام مامان مهربووووون خوبی؟؟؟بادیدن کامنتت خیلی خیلی خوشم اومد از احساس مسولیتت برات بهترینها رو آرزو دارم گلم...ایشالا که نینی هم به سلامتی به دنیا بیاد بازم یک دنیا ممنونم..
نیم وجبی
4 اسفند 91 18:20
راستی لینکت کردم عزیزم
نیم وجبی
4 اسفند 91 19:58
خصوصی
مامان امیر محمد
4 اسفند 91 23:30
نازی خصوصی داری
مامان امیر محمد
4 اسفند 91 23:34
خانومم خصوصی
مامان کنجد
6 اسفند 91 0:39
سلام دوست عزیز از طرف من ب مسابقه نی نی وبلاگی دعوت شدی باید بگی که چرا نی نی وبلاگی شدی و قانونش اینه که سه نفر دیگه رو ب این مسابقه دعوت کنیموفق باشی


ممنون عزیزم
من تو این مسابقه شرکت کردم و تو چند پست پایین تر هست
مامان ثمر
6 اسفند 91 9:02
آخییییییی الهیییی چه حس قشنگییییییییی امیدوارم فرشته کوچولو صحیح و سالم بدنیا بیاد و در کنار مامانی و باباییش زندگی خوب و خوشی داشته باشه
مامان محمد امين
6 اسفند 91 9:02
خدا اين كوشولوي 5 سانتي رو حفظش كنه...ماماني تو اين 190 روز حسابي استراحت كن و بخواب چون قراره همين وروجك 5 سانتي كه اون موقع 50 سانتي ميشه بهتون شيفت شب بده


شیفت شب هم شیرینه
زهرا(✿◠‿◠)
6 اسفند 91 9:34
عزیزممممم ان شاللا که زمان باقیمونده هم به سلامتی تموم میشه و نی نیت میپّره توو بغلت!!! بیا خصوصی
الهام مامان آوینا
6 اسفند 91 13:44
مهناز جون چرا رمز دار کردی عزیزم؟؟؟؟؟؟؟؟ دوست داشتی به من هم رمز بده ؟//// متن دختر که باشیت عالی بود...
نگاری
7 اسفند 91 0:14
اخی چه زود گذشت مامانی
مامان آنی
7 اسفند 91 16:01
همه این حس های قشنگ باز هم مبارکت باشه عزیزم
مامان کنجد
11 اسفند 91 1:17
آره کنجد داره روغن کنجد میشه ، حتما یکی دیگه بگیر
فاطمه سادات مامان نی نی کوشولو
15 اسفند 91 13:56
سلام عزیزم نی نی جونت مبارکه! نی نی هامون 3روز با هم فرق دارنا ! دوست داشتی بیا پیشم
مامان آزاده
15 اسفند 91 14:27
ببين اينجا چه خبره-يه فينگيلي ديگه تو دل مامانشه-ايشالا صحيح و سالم دنيا بياد من اهوازي هستم-25 سالمه عزيزم خريدامو بردم گذاشتم خونه مامانم باشه-چشم -اگه بشه يه روز عكس همشونو ميذارم