آقا کسریآقا کسری، تا این لحظه: 10 سال و 8 ماه و 14 روز سن داره

ツوروجـکــ مــآ دو نــفــرツ

ツ قاطی پاتی های من برای وروجکم +اولين عيدツ

1391/11/11 22:14
253 بازدید
اشتراک گذاری

ســـلام وروجک کوچولوی مامان

خوبی عزیزم؟

دیروز تولد حضرت محمد(ص) بود و ما هم رفتیم مهمونی خونه عمه اعظم

+ با تاخیر +

این عید بزرگ و به همه دوستای نی نی وبلاگیم تبریک میگم

آزمایشی هم که گفتم یکم مشکل داشت

دوباره تکرار کردم و خدا رو شکر جواب منفی بود و مشکلی نیست...

پ.ن1: دیروز همه دور هم نشسته بودیم و هیچ کس به فکرش هم نمی رسید من حامله باشم

هنوز به خانواده طرف بابایی هیچی نگفتیم(تا یک ماه دیگه میگیم)

دو نفر دیگه هم تو فامیل حامله اَن! بچه هامون با فاصله دوماه از هم زمینی میشن

پ.ن2: دیروز خیلی مواظب وروجکم بودم که یه دفعه بچه ها محکم نَـرَن تو دلم...

ولی آخر مهمونی که داشتیم خدافظی می کردیم یه دفعه زهرا السادات اومد تو دلم...

خیلی حرصش کردم و دستش و فشار دادم...

ولی اون بی گناه بود آخه او هنوز نمی دونه من حاملم...

پ.ن3:از شنبه باید برم دانشگاه....

پ.ن4:راستی این اولین عید فسقلیمون بود...(مبارکه گلم)

پ.ن5:بدون شرح

بیــ رَبط نِوِشتــَمـ...

مـــَن بهـِ آمـــارِ زَمیــن مَشکــوکـَمـ...!

اَگهـِ ایــن ســَطـح پُر اَز آدمهــاستــــشکلک های رمیــ ـنآ...!!!

پَس چِرا ایــن هَمهـِ دِلهــا تَنهــاستـــ...؟!

پسندها (0)
شما اولین مشوق باشید!

نظرات (10)

هستی
11 بهمن 91 12:50
سلام اومدم برای یک ختم قرآن دعوت تون کنم برای سلامتی یک کوچولوی سه ساله به نام علی http://termination.blogfa.com/ و همینطور یک وبلاگ دیگر که آدرسش را در زیر خدمتتون دادم . جمع دوستانه کوچیک در وبلاگی با عنوان کار خوب داریم که خوشحال می شیم شما کنارمون باشین اگر تمایل هم ندارین که انشاالله همیشه موفق باشید http://kare-khoob.blogfa.com/
مامان امیــــــــرعلی(پســـــرک شیطـــون)
11 بهمن 91 12:56
عید مبارک خانومی ... عزیزدلم خیلی مراقب خودت باش ... بببببببببببببببببببببببببببببببببببوس
مامان کوثری
11 بهمن 91 13:11
اگر دنبال تقویم 92 با عکس کودکتون هستین!!! اگر میخواهید جشن تم دار بگیرین !!!! اگر دنبال فریم های زیبا واسه روز عشق هستین!!!! حتما سری به مابزنید و طرح های زیبا و بینظیر ما رو ببینید http://temparti.blogfa.com/ هر طراحی که شما بخواهید تو سریع ترین زمان انجام میشه
زهرا (✿◠‿◠)
11 بهمن 91 16:26
عیدت مبارک عزیزم... عید کوچولومونم مبارک.... اولین عیدشه نه؟؟؟ جونمممم.
زهرا (✿◠‿◠)
11 بهمن 91 16:27
خیلی خوشمزه می نویسی یاسمن...
خیلی خوشم میاد...
راستی اون وبلاگاتم هنو ادامه میدی؟؟؟؟


مرسی عزیزم
نظر لطفته
آره اونو ادامه میدم
یکی دیگه هم دارم که قاطی پاتی روزانه میزنم
مامان مانی
12 بهمن 91 12:23
سلام گلم مبارررررررررررررررررررررررک باشه نی نی خاله هرچند من دیر فهمیدم اما عیبی نداله گلم مراقبه خودت باش خانمی لینکت کردم گلم
خـــــــــاله جونت
12 بهمن 91 16:26
ســــلام جه خبر؟خاله اي جه وب قشنكي داريـــــــا !!!
مامان آنی
14 بهمن 91 18:51
ایشاله به سلامتی دوران قشنگ بارداری رو طی کنی مامانی به وبلاگ جوجوی من هم سر بزن خوشحال میشم تبادل لینک کنیم
مامان راضیه
17 بهمن 91 17:54
عزیزم خیلی مراقب خودت باش
مراقب نی نی جیگرتم باش
این حس قشنگ مادرانه رو بهت تبریک میگم
خیلی حس خوبیه وقتی همه اش مواظب دلتی چون یه فرشته توش خونه کرده


ممنون عزیزم
آره حس باحالیه
مواظب وروجکم هستم
الهام مامان آوینا
18 بهمن 91 16:15
سلام مهناز جوووووووووون... چطوری؟ نگی یه وقت نمیاما؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟/!!!!!!!!!!!! باور کن این دفعه سومه که میام ولی چه کنم اوینا تا میام نظظر بذارم نمی ذاره کلا زیاد پشت سیستم بشینم... انشاا... این روزای نی نی شما را هم م بینیم ... مارک لبسات را دیدم مبارکش باشه... یادش بخیر وقتی من هم می خریدم همش شوق و ذوق این را داشتم تا این لباس ها را تند تند تن دخترم کنم... یا موقعی که دخترم تکون می خورد تو شکمم همش می گفتم ای کاش میشد این احساس را یه طوری ضبط کرد که هر وقت دلت خواست بتونی برات یاداوری بشه... قدر لحظه لحظه های این دورانت ا بدون... هر چند بمن بارداری خیلی سختی داشتم و حالم خیلی بد بود می گم خیلی یعنی گلاب به روت یه پام تو دستشویی بود یه پام جلوی در دستشویی... امدوارم شما مثل من نباشی عزیزم... مارک خوبی گرفتی لباس ها را ... مارک نیلی هم خیلی خوبه خیلی ..من برای اوینا هم نیلی گرفتم هم اشور هم بهاوران.. جدیدا فخار را هم امتحان کردم بد نیست... ولی هنوز تاپ لاین نگرفتم شاید تو سایزهای بعدی اوینا براش تاپ لاین بگیرم...مواظب خودت باش ... راستی فکر کنم یه ازمایش و سونو ژنتیک هست تو هفته 12 الی 13 بارداری دادم سونو ان تی اگر اشتباه نکنم... سعی کن اون را بدی... زیاد هم سونو گرافی نرو ..میگن خوب نیست... من سه بعدی نرفتم از اطافیان در مورد ضررهاش خلی شنیده بودم...مواظب خودت باش عزیزم...