آقا کسریآقا کسری، تا این لحظه: 10 سال و 8 ماه و 9 روز سن داره

ツوروجـکــ مــآ دو نــفــرツ

قاطی پاتی های من برای وروجکم ツ

1391/11/26 14:54
343 بازدید
اشتراک گذاری

سلام به وروجک خودم

دیشب با مامان جون و خاله رفتیم دکتر

تا هم آزمایشات و نشون بدم و هم یه سونو بکنم و ببینمت

وقتی دیدمت انگار دنیا رو بهم دادن و کلی ذوق کردم

خیلی کوچولو بودی(14.9mm) که میشه 1.4cm

قلب کوچولوت هم داشت میزد

از خوشحالی قرمز شده بودم و اشک تو چشام جمع شده بود

دکتر سِـن تو 7 هفته و6 روز اعلام کرد و تاریخ زمینی شدنت رو هم 92.6.10 اعلام کرد

واااااااااااااااااای که نمیدونی چقدر خوشحالم

بعد هم برام یکسری آزمایشات نوشت که دیشب رفتم خون دادم

و جوابش عصر آمادست، میگیرم و میرم پیش دکتر...

اینم یه عکس از نی نی فسقلیم

پ.ن1: یه چند جا رفتیم و سیسمونی دیدیم ولی قرار شد بریم تهران و خریداتو اونجا بکنیم

پ.ن2: وقتی به بابایی گفتم قلبت داشت میزد خوشحال شد و از لبخندی که زد خیلی خوشم اومد

پ.ن3: دکتر میگه 56 روز داری ولی من میگم 51 روزته نیشخند

پ.ن4:تاریخ زمینی شدنت هم همونی بود که الهام جون(مامان آوینا) گفت.

وروجک من، زودی بزرگ شو که مامانی منتظرته تا بیای تو بغلش

پسندها (0)
شما اولین مشوق باشید!

نظرات (20)

مامان امیــــــــرعلی(پســـــرک شیطـــون)
1 بهمن 91 15:07
عزیزدلم بسلامتی ... امیدوارم تو این سفر 9ماهه همیشه خبرهای خوب خوبـــ بشنوی ... اومدی تهـــران پیش ما هم بیـــــــــــــا ...
مامان امیــــــــرعلی(پســـــرک شیطـــون)
2 بهمن 91 2:53
عزیزدلم ی هدیه ء ناچیـــــز برای نی نی وروجک درست کردم تو ویرایش قالب کد قالبت و پاک کن و این و پیست کن ...
امیدوارم که خوشت بیاد عزیزم ...
هدیه نی نی (از طرف پســـرک شیطون)
برات تلگراف میکنم


ممنون عزیز دلم
فــدآے مــهــربــونـیـآت
امیر علی جون و ببوس
حامی
2 بهمن 91 9:27
____ ♣♣♣_____________♣♣♣ _ ♣♣♣____♣♣______♣♣ ____ ♣♣♣ ♣♣_______♣♣_____♣♣ _______ ♣♣ ♣___________♣___♣ __________ ♣ ♣____________♣_♣ ___________ ♣ _ ♣____________♣ ___________ ♣ __ ♣________----------------------♣ ____ ♣ __________________ ♣ ______ ♣ ______________ ♣ ________ ♣ __________ ♣ __________ ♣ ______ ♣ _______ ♣_♣__♣ __ ♣__♣_♣ ______ ♣____♣__♣__♣____♣ _______ ♣_____♣♣_♣____♣ _________ ♣_♣__♣♣__♣ ________________ ♣♣ _________________ ♣♣ __________________ ♣♣ _________________ ♣♣ خوشبخت باشید...
کاکل زری یا نازپری
2 بهمن 91 10:30
آخیییییییییی عزیزمممممممممم انشاالله همیشه از خبر های خوب برامون بنویسی منم خیلی دلم سنو می خواد ولی دکترم گفته تا 11هفته صبر کن یهو nt هم انجام بده
مامان امیــــــــرعلی(پســـــرک شیطـــون)
2 بهمن 91 11:35
سلام خانمی اگه میشه ایمیل تو بده تا برات میل کنم ...
مامان امیــــــــرعلی(پســـــرک شیطـــون)
2 بهمن 91 12:12
عزیزم ایمیل تو چک کن ببین اومده ؟؟؟


واااااااااااااای
مرسی عزیزم
دست گلت درد نکنه
چرا زحمت کشیدی
باید برم تو فکر که یه جوری از خجالتت در بیام
خیلی ذوق مرگ شدم
زهرا (✿◠‿◠)
2 بهمن 91 12:41
الهیییییی.... ببین چقد توو عکس خوشگل افتادهههه!!! خیلی مواظب خودت باش عزیزم... بیا خصوصی...
زهرا (✿◠‿◠)
2 بهمن 91 12:46
هی وای من فک کنم تیک خصوصی و یادم رفته بزنم!!!!!!!!
زهرا (✿◠‿◠)
2 بهمن 91 12:47
راستی یادم رفت بگم..... عاشق این کلیپ ه شدم... اسمش چیه توو آپارات؟؟؟ دنبالش گشتم پیداش نکردم!!! دوس دارم بذارمش واسه محمد صادقم.... خیلی نازه
زهرا (✿◠‿◠)
2 بهمن 91 12:48
محمد صادقمم لینک کن خاله جونی!!
مامان امیــــــــرعلی(پســـــرک شیطـــون)
2 بهمن 91 13:23
قربونت برم کاری نکردم که ...
خیلی خوشحالم که خوشت اومد ...
ی هدیه کوچولو به وروجک خاله ...



مـــــــــــــرســـــــے
طراح بنر
2 بهمن 91 13:23
سلام وبلاگ خوب دارین موفق باشید طراحی وب سایت اینتر فیس قالب و بنر لوگو ارم ونشان با کمترین قیمت در کمترین زمان سری هم ب وبلاگ ما بزنید ونظرات خود ودرخواست خود رابزارید در صورت درخواست تبادل لینک اطلاع دهید موفق وپیروز باشید
مامان امیر محمد
2 بهمن 91 14:51
بابا بازم مبــــــــــــارکـــــــه نی نی نیومده ی ببین چقدر همه دوستدارن
الهام مامان آوینا
2 بهمن 91 16:32
ای وا.... مبااااااااااااااااارکتون باشه. من احتمال میدم نی نی تون پسر باشه. اگه گفتی چرا؟ اصلا خودم میگم چون صدای قلبش را زود شنیدید. قلب پسرها زودتر از دخترها صداش شنیده میشه. مثلا من هفته 8 رفتم هنوز صدای قلب اوینا را نمیشنیدم. به احتمال 70 درصد پسره نی نی تون. پیش بینی اولم که درست بود. دومی را ببینیم....
الهام مامان آوینا
2 بهمن 91 16:33
راستی قالبت هم خیلی زیباست . دستت مامان امیرعلی درد نکنه...
نگاری
2 بهمن 91 23:01
اخی کوچولو موچولو قلبون اون قلب فسقلیت
مامان اتنا
4 بهمن 91 1:50
وای. عزیزم چه عکس نازی مامانی خوب مواظب نی نی نقطه مون باش.کی میای تهران?قبل از اومدن خبرم میکنی?دوست دارم ببینمت.البته اگه دوست داشتی;-)
دخملیـــــــــــــ ...☀
4 بهمن 91 3:12
عه........................فدات شم موشولووووووووووووووووووووووووووووووووو یه جوری مامانی اون بالا نوشتی آزمایشم جوابش منفیه که گفتم آخیییییییییی بنده خدا بچه نداره
مامان آیلا
11 بهمن 91 8:38
به سلامتی مواظب خودتون باشید


ممنون عزیزم
چرا آدرس نذاشتی؟
مامان راضیه
17 بهمن 91 18:00
وای مامانی
منم اون روزی که اولین بار کیان و تو دلم دیدم کلی گریه کردم
خیلی لحظه خوبی بود دعا میکنم اونایی که تجربه اش نکردن حتما بزودی تجربه کنن
منم همین موقع بود که کیان اولین بار دیدم هفت هفته و 6روز


واااااااااای
چه تفاهمی